Khamis, 8 Januari 2009

KH KOPI (KING HERB CAFE' /MINUMAN HERBA HUTAN) MENJADI BADAN BERPELUH DAN MEMUDAHKAN PEMBUANGAN NAJIS KENCING

Menjadikan badan berpeluh, memudahkan pembuangan najis besar, minum dengan minuman tin seperti sarsi, orange, apple dan angur.DILARANG minum melebihi 4 cawan sehari kerana kemungkinan glukos/ kolestrol akan dibuang dengan berlebihan. tidak dibenarkan berPANTANG dalam MAKAN @ MINUM selepas 10 hri mengamalkannya!AMARAN: wanita yang sedang mengandung dan wanita yang sedang uzur (haid) adalah dilarang minum. selepas tempoh ini dinasihatkan minum seperti biasa.
TEMPOH BERKESAN

1. KENCING MANIS - 7 HARI
2. BUASIR - 5 HARI
3. PENING KEPALA - 2/3 HARI
4. DARAH TINGGI - 7 HARI
5. GHOUT - 2/3 HARI
6. BATU KARANG - 2/3 HARI
7. PENAT/ SEMPUT - 2/3 HARI

Ramuan Herba
1. Bunga Pakma
2. Tongkat Ali
3. Mengkudu
4. Raja Satong
5. Halia Padi
6. Misai Kucing>>>>Per 100 Gram (gm)<<<

33 ulasan:

  1. Salam

    saya dah cuba KH kopi ini. Di Pasar malam cuma RM12.

    Tak ada apa 2 kesan pun.

    Boleh saya tahu asal KH itu apa? kalau kopi hutan mana nak cari yang ori?

    BalasPadam
  2. salam

    mana nak cari kopi hutan yang ori?

    mak mertua saya dulu dah cuba sebelum ke mekah , darah tinggi beliau turun normal.

    bila saya beli KH dari satu laman web sudah tak berkesan.

    BalasPadam
  3. pasar malam mana abg beli 12rm tu

    BalasPadam
  4. kat KL lagi murah.tapi saya mencari untuk mak saya yang sakit.nak cari yang ori. asal nama apa? nak cari kat mana?

    BalasPadam
  5. kat telok gadong ader makcik jual kopi ni dia dari perelis.

    RM13 je dia jual. anak dara dia 2 orang lawa-lawa.

    sorang nama najwa sorang lagi fairuz. tak tahu nak pilih mana satu!!!

    BalasPadam
  6. kat kl blah mane tu kat masjid india ke

    BalasPadam
  7. http://www.mfa.org.my/?forum:kh-kopi:15100-frm-4

    tengok kat sini RM14 via internet

    BalasPadam
  8. http://www.mfa.org.my/?forum:kh-kopi:15100-frm-4

    RM14 sebotol

    http://classified9.cari.com.my/info.php?ID=562353&CatID=28

    RM24

    BalasPadam
  9. salam saudara

    saya dah tak sampai hati menulis. mungkin saudara orang yang baik dan peniaga yang jujur.

    saya doakan saudara berjaya.

    saya sedih membaca komen2 dalam internet pasal produk saudara.

    bila dah masuk internet ini semua maklumat terkumpul dan kena lah terima bahawa produk ini tak boleh lepas dari tapisan ramai.

    BalasPadam
  10. klu dh ada yg lg murah jgn le mbantai member nk bisnes kesian le sikit mungkin org yg jual murah tu amik barang selori skali borong

    BalasPadam
  11. sudah ler tu. ntah ntah kawan tu untung siggit due je nak bela anak bini....

    kalau rajin cari kh kopi ader yang jual RM15 sajer dalam internet ni.

    tak payah ler kacau pengedar kecik.

    ada saya jumper dalam classified ad jual RM12 jer.

    biarkan ler kawan nak berniaga. ada ler rezeki dier. anak2 dier.

    BalasPadam
  12. Kalu beli yg ori ..minum tp x berkesan..kita kena ingat yang baik kan 2 bukan khkopi tp Allah swt. minum khkopi 2 asbab jerrr. Ingat sikit jangan silap nanti lari akidah kita.Apa produk sekali pun kalu x diizinkan Allah x kan sembuh. Betul tak?Tp Alhamdulillah banyak yang sembuh asbab minum khkopi.Pd yang beli 1 kontena khkopi 2 janganlah main harga kesian kat depa yang miaga kecik-kecik..macam akulahhhh..kesian kat aku..hehehe.

    BalasPadam
  13. richboys..wa caya sama lu.
    lu cakap atak betul ma!!!!!

    BalasPadam
  14. kalau dibrunei dimana boleh didapati?

    BalasPadam
  15. tuan punya blog, tolong active...
    nk jadi pengedar, jadi betul2!
    tolong balas komen di sini... KH KOPI ORIGINAL ADALAH HARGA RM30.90...
    CUMA WAKTU PROMOSI SAHAJA HARGA RM25-RM30 DIJUAL...
    YANG MURAH-MURAH TU SEMUA TIRUAN!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. hati2 ngan rege di pasar malam atau tepi jalan...banyak tiruan sekarang ni...korang beli je le kat sini, aku dah penah beli brg kat kedai ni...InsyaAllah sampai ke umah posnye. http://www.shoppe2u.com/Kopi/Kopi-KH

      Padam
  16. sy saorang pengamal perubatan Islam...baru knl produk dlm 3bln.. rmai pesakit yang saya rawat sy cadangkan mereka mengamalkan produk ini.. alhamdulillah produk ini memeang berkesan tetapi hendaklah mengamalkan ia mengikut arahan yang di cadangkan oleh pemilik produk ini.. saya mengucapkan tahniah kepada beliau kerana mnenghasilkan produk yang berkualiti tetapi murah dan berkesan..sebagai seorang umat islam saya sangat bersyukur kerana Allah memberi ilham kepada beliau demi kepentingan kesihatan umat sejagat..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah...fyi harga dikotak ialah rm30.90. Paling murah rm25 mungkin logik. Tp kalau smp rm12.rm14. Tu menipu namanya. Nk bertanya, tanya pd org yg betul. Jgn nak komen negatif tanpa usul periksa.

      Padam
  17. seeloknya kena dptkan khidmat nasihat dengan betul...kalau boleh dptkan risalah atau flyers dan contactlah pd mereka yg ada testimoni cara pemakanan dan pantang larangnya...semua penyakit insyaallah dengan izinNYA akan sembuh.

    BalasPadam
  18. Kalau nak order kh kopi boleh le call saya 0198385131

    BalasPadam
  19. Betul tu,kalu rm murah sgt takut tiruan.sy kerja krajaan n balik kg saya di perlis,beli 1 kotak kh kopi buat meniaga...sy beli kpd pemborong yg kenal rapat dgn owner produk ni...asal kopi ni pun dr negeri saya...dr segi harga ok la...kalu ada yg jual rm12-rm14 ermmm x tau la sy....sy beli pn lebih dr rm ni....

    BalasPadam
  20. saya en.yosdi,pengedar kecik,kh di melaka.boleh order dgn saya,017-6484946. betul kata wrx tu,yg ori paling murahpun rm25 keatas ! !

    BalasPadam
  21. Betul kata semua pengedar. Kalau harga bawa RM25 adalah tiruan... biasanya harga paling murah RM25 sebotol. saya adalah pengedar kelantan dan sudah amal minum kh kopi 2 tahun...leh call/sms 019-9828580

    BalasPadam
  22. saya minum kopi o kh ni mmg bagus..berak sng,sakit lutut pun hilang

    BalasPadam
  23. ayah sy beli di melaka rm23.. beli bnyk rm17.. tiruan ke ek??

    BalasPadam
  24. Utk dptkan KH kopi yg Original dptkan dr pengedar yg sah sahaja.

    Utk kawasan Klang & Shah Alam boleh beli dikedai kami di hadapan masjid An Naim jln bt7 jln Kebun Shah Alam

    Hubungi Jasmi : 017-8722005

    BalasPadam
  25. Utk dptkan KH kopi yg Original dptkan dr pengedar yg sah sahaja.

    Utk kawasan Klang & Shah Alam boleh beli dikedai kami di hadapan masjid An Naim jln bt7 jln Kebun Shah Alam

    Hubungi Jasmi : 017-8722005

    BalasPadam
  26. area sabah boleh order dari kami kh kopi yg org dari perlis haEya runcit 39.90 kalau order 6 botol keatas boleh diskaun.di luar area kk ada caj penghantaran..insyaallah berkesan untuk yg berani mencuba..
    nombor telefon 014 3789530..

    BalasPadam
  27. As Salam semua sy salah seoramg ejen dari Melaka sudah lebih 15 tahun menggunakan KH Kopi sebagai pengguna dn penjual,sekiranya ada yg berminat blh hubungi saya di talian 019 685 0970 Zulkephli Bin Saad.

    BalasPadam
  28. Salam semua, boleh bagi saya contact number agen kh kopi di sabah ?

    BalasPadam